Цікаво! |
2012.04.30 14:37:00 2012.04.27 19:25:00 2012.04.27 11:05:00 2012.04.26 19:15:00 |
Головна » Файли » Мої файли |
09.12.2013, 23:21 | |
Процедура впровадження проекту «Курс:
Освіта» в загальноосвітньому
навчальному закладі Для керівника ЗНЗ: 1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту. 2. Контролювати створення бази даних на порталі www.isuo.org, отримавши логін та пароль у районного куратора.
Для відповідальної
особи ЗНЗ: 1. Обрати комп'ютер, на якому
будуть встановлені програма «КУРС: Школа» - єдина база даних навчального закладу і програма «КУРС: Сайт». 2. Завантажити інсталятори програми «КУРС: Школа» і служби передачі даних «КУРС: Сайт» з сайту www.еkyrs.org, пункт меню «Завантажити». На обраному комп'ютері запустити завантажений файл «kyrs_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа». Після цього, запустити «KyrsSiteSvc_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Встановлення програм». Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту www.ekyrs.org, пункт меню «Завантажити». Якщо немає доступу до мережі Інтернет, отримати інсталятори програм та навчальний посібник можна у районного куратора проекту. 2. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу» (обов’язково вказати коротку назву та ступені школи). У подальшому, ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО (Інформаційна система управління освітою www.isuo.org ) та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти). Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати 30 календарних днів після встановлення. Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і після введення ключа. 3. Під час запуску програми «КУРС: Школа», у Вас з'явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§1 Встановлення програм». Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому: - Повну назву та повну адресу навчального закладу; - Ідентифікатор комп’ютера (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»); - Кількість учнів, персоналу (загалом) та приміщень у закладі; - П.І.Б та контактні дані закріпленого
виконавця у школі. Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ». 4. Розпочати роботу з програмою «КУРС: Школа»: - в пункті меню «Сервіс» - «Очистка бази», очистити тестову базу даних; - в пункті меню «Списки» - «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування». Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування», розміщені у папці КУРС на диску С:\ . Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути «Загрузить изменения» та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайти на сайт www.isuo.org та перевірити чи з’явились первинні дані по Вашій школі в ІСУО. 5. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи». - внести дані про приміщення, вказавши: назву, площу, тип; - створити облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи; - внести дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання; - внести в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки; Вітаємо, єдина база даних Вашої школи створена! Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС: Сайт». 6. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створити навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу». 7. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов‘язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику «§5 Формування та відправка звітів». Всі питання Ви можете
вирішити за телефонами: 057-777-02-77, 063-590-35-00, 097-67-87-650,
050-203-44-65 або за електронною поштою: info@ekyrs.org | |
Категорія: Мої файли | Додав: Джумшуд | |
Переглядів: 1255 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |