Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Мої файли

Процедура впровадження проекту «Курс: Освіта»
09.12.2013, 23:21

Процедура впровадження проекту «Курс: Освіта»                                               

в загальноосвітньому навчальному закладі

 

Для керівника ЗНЗ:

1. Наказом призначити відповідальну особу за впровадження проекту.

2. Контролювати створення бази даних на порталі www.isuo.org, отримавши логін та пароль у районного куратора.

 

Для відповідальної особи ЗНЗ:

1. Обрати комп'ютер, на якому будуть встановлені програма «КУРС: Школа» - єдина база даних навчального закладу і програма «КУРС: Сайт».

2. Завантажити  інсталятори програми «КУРС: Школа» і служби передачі даних «КУРС: Сайт» з сайту www.еkyrs.org, пункт меню «Завантажити». На  обраному комп'ютері запустити завантажений файл «kyrs_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Школа». Після цього, запустити «KyrsSiteSvc_setup.exe» та встановити програму «КУРС: Сайт» згідно навчального посібника «§1 Встановлення програм».

Всі параграфи посібника також можна отримати з сайту www.ekyrs.org, пункт меню «Завантажити».

Якщо немає доступу до мережі Інтернет, отримати  інсталятори програм та навчальний посібник можна у районного куратора проекту.

2. Запустити програму «КУРС: Школа» та уважно заповнити форму «Первинні дані про школу» (обов’язково вказати коротку назву та ступені школи). У подальшому, ця інформація буде імпортуватися у шкільні звіти та передаватися на портал ІСУО (Інформаційна система управління освітою www.isuo.org ) та до ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).

Без ліцензійного ключа з програмою можна працювати 30 календарних днів після встановлення.

Важливо: дані, що вводяться в програму, зберігаються і після введення ключа.

3. Під час запуску програми «КУРС: Школа», у Вас з'явиться вікно реєстрації, де буде вказаний ідентифікатор. Детально описано в навчальному посібнику «§1 Встановлення програм».

Для отримання ліцензійного ключа, необхідно районному куратору надіслати електронного листа та вказати у ньому:

-                          Повну назву та повну адресу навчального закладу;

-                          Ідентифікатор комп’ютера (який знаходиться в програмі «КУРС: Школа»);

-                          Кількість учнів, персоналу (загалом) та приміщень у закладі;

-          П.І.Б та контактні дані закріпленого виконавця у школі.

           Після отримання ліцензійного ключа, потрібно ввести його у вікно реєстрації та натиснути кнопку «застосувати ключ».

           4. Розпочати роботу з програмою «КУРС: Школа»:

- в пункті меню «Сервіс» - «Очистка бази», очистити тестову базу даних;

- в пункті меню «Списки» - «Довідники», відредагувати «Довідники», як описано в навчальному посібнику «§2 Базові налаштування».

Під час роботи з програмою, звертайте увагу на файли інструкції «Посібник з експлуатації» та «Посібник з встановлення та налаштування»,  розміщені у папці КУРС на диску С:\ .

           Після того, як тестова база очищена, необхідно завантажити первинні дані Вашої школи на портал ІСУО. Для цього зайдіть в програму «КУРС: Сайт», яка знаходиться  в панелі задач (правий нижній кут) або запустіть ярлик «КУРС: Сайт», якщо програма ще не запущена. Для завантаження даних на портал, необхідно в програмі «КУРС: Сайт» натиснути «Загрузить изменения» та зачекати коли закінчиться завантаження. Після цього зайти на сайт www.isuo.org та перевірити чи з’явились первинні дані по Вашій школі в ІСУО.

5. Перейти до внесення даних, як зазначено в навчальному посібнику «§3 Внесення даних школи».

- внести дані про приміщення, вказавши: назву, площу, тип;

- створити облікові картки вчителів та технічного персоналу, заповнивши : П.І.Б., дату народження, стать, посаду, пед. кваліфікацію, стаж роботи;

- внести дані про класи, вказавши: паралель, літеру, профіль, мову навчання;

- внести в базу облікові картки учнів, заповнивши: П.І.Б., дату народження, стать, паралель і № алфавітки;

Вітаємо, єдина база даних Вашої школи створена!

Ще раз завантажте внесені данні у ІСУО за допомогою програми «КУРС: Сайт».

6. В програмі «КУРС: Школа» перейти на вкладку «Навантаження/ Навчальний план». Згідно навчального плану, створити навантаження, які необхідні для створення розкладу в ЗНЗ. Після складання навчального плану, можна перейти у вкладку «Розклад» та створити власний розклад (сервіс працює у ручному, напівавтоматичному або автоматичному режимі), докладно описано в навчальному посібнику «§4 Створення розкладу».

7. Для контролю повноти та достовірності внесених даних, обов‘язково створення статистичних звітів ЗНЗ-1, 77-РВК, 83-РВК в автоматичному режимі. Формування та відправлення звітів на портал докладно описано в навчальному посібнику «§5 Формування та відправка звітів».

 

 

Всі питання Ви можете вирішити за телефонами: 057-777-02-77, 063-590-35-00, 097-67-87-650, 050-203-44-65 або за електронною поштою: info@ekyrs.org

Категорія: Мої файли | Додав: Джумшуд
Переглядів: 1255 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: