Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Грудень » 17 » Психолого-педагогічний консиліум Однією з сучасних форм роботи у шкільному середовищі є організація та проведення психолого-педагогічного к
18:51
Психолого-педагогічний консиліум Однією з сучасних форм роботи у шкільному середовищі є організація та проведення психолого-педагогічного к

Психолого-педагогічний консиліум

                Однією з сучасних форм роботи у шкільному середовищі є організація та проведення психолого-педагогічного консиліуму. У нашому навчальному закладі дана форма роботи педагогічного колективу стає невід’ємною частиною системи науково-методичної діяльності. 
                
16 грудня 2015 року в Карпилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів був проведений  психолого-педагогічний консиліум, тема якого є надзвичайно актуальною для будь-якого шкільного колективу: «Готовність учнів перших класів до навчання в школі». Активну участь у консиліумі взяли заступник директора з НР Кукса В.В., практичний психолог школи Григорчук В.В., та вихователі ДНЗ «Сонечко»  і  класні керівники 1-х класів. 

   Метою цього психолого-педагогічного консиліуму було колективне обговорення результатів психолого-педагогічних досліджень із вивчення рівня готовності дітей до школи. Дана мета консиліуму стала наслідком проведення практичним психологом Григорчук В.В. окремих опитувань і тестувань серед першокласників та вчителів, що дозволили оцінити стан готовності учнів.
                На початку заходу шкільний психолог показала презентацію про чинники готовності першокласників та повідомила тему, мету та завдання консиліуму.

              Далі завуч школи Кукса В.В. аналізувала інформацію про різні тенденції статусу окремої паралелі, надала рекомендації щодо внесення змін у виховний та навчальний  процес.

       Друга частина консиліуму – жваве обговорення результатів психолого-педагогічних  досліджень із вивчення готовності дітей, думки вголос учасників заходу та колективне обговорення  щодо можливих шляхів покращення психолого-педагогічної підготовки дітей до школи. Класні керівники спираючись на результати власних спостережень дали педагогічну характеристику навчальної діяльності та поведінки класу в цілому і окремих учнів. Характеризуючи конкретного школяра, зупинялися лише на тих показниках, які містять важливу інформацію для роботи консиліуму. 

           Психолог школи представила свої результати діагностичної роботи – спостережень, експертних опитувань вчителів, батьків, досліджень учнів у вигляді аналітичних узагальнених матеріалів.

          Найважливіші підсумки відбулися у кінці заходу та надалися рекомендації для батьків, та всім учасникам консиліуму.

 

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2
Переглядів: 464 | Додав: Джумшуд | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: